Koh sok & ko phayam - Reisverslag uit Ko Phayam, Thailand van Roosje Driest - WaarBenJij.nu Koh sok & ko phayam - Reisverslag uit Ko Phayam, Thailand van Roosje Driest - WaarBenJij.nu

Koh sok & ko phayam

Blijf op de hoogte en volg Roosje

26 Februari 2014 | Thailand, Ko Phayam

Van koh phangnan zijn jen en ik naar koh sok national park gereist. We besloten een 2 day 1 night jungle tour te doen en waauuw dat was geweldig!
Onze gids was yaya, een beer van een man en hij loopt altijd zonder schoenen door de jungle. De eerste dag hebben we 3,5 uur door de jungle gelopen, wat zo cool was! De natuur is zo mooi en het was zo leuk om over rosten te moeten klimmen, over omgevallen bomen en riviertjes te lopen!
Daarna kwamen we aan bij onze floating huts in het water van de jungle met het mooiste uitzicht ooit en superchill water waar we konden zwemmen en relaxen. We hadden een superleuke en gevarierde groep van 12 mensen (age van 18 tot 73 jaar). De middag deden we een tour door de jungle waarin we 2 uur in een donkere cave moesten waarbij het water in de grot soms tot je schouders kwam dus moest je 'zwemmen' en dit was zo cool. Lekker veel spinnen haha en vleermuizen maar heel leuk.
Het avondeten bestond uit vis, vers gevangen from the lake en de hele avond hebben we spelletjes gespeeld en gezwommen. Het allermooiste was misschien we de avond. Met een boot gingen we tussen de jungle eilanden varen. Op een gegegevn moment deed yaya de motor van de boot uit en was iedereen stil en ging op zn rug liggen. De sterren.. Wauw het is de mooiste sterrenhemel die ik OOIT heb gezien. Doordat e natuurlijk geen licht is waren ze zo Bright en zoooo veeeel het was echt prachtig. Vooral met de volledige stilte met alleen af en toe het geschreeuw van een aap op de achtergrond.
De volgende dag heb ik apen gezien! Zoo leuk om ze te zien spelen en eten in de bomen!!

Nu zit ik alweer 3 dagen met mn luie ass te vertoeven op koh phayam, een van de kleine eilandjes aan de andere kant van thailad (westen). Het is echt een paradijsje, super klein en intiem, met (bijna) alleen maar hippies en reggea barretjes in overvloed. Jen en ik delen een geweldige bungalowtje @ the beach met 2 geweldige owners die samen het schattigse thaise dochtetje hebben die ik ooit heb gezien en waar ik de hele middag mee aan t spelen ben. Gelukkig ben ik nu weer beter maar helaas voelde ik me de eerste 2 dagen beetje ziek en had maagklachten.
Gelukkig heeft dit eiland een overvloed aan hangmatten, dus kwam ik de dagen door met hazenslaapjes in mn hangmat. Ohh such a hard life..!

Het leuke aan dit eiland is dat het zo klein is en dat het zo rustig is dat je bijna elke x weer dezelfde mensen tgenkomt. Bars spreken data met elkaar af wanneer ze een 'feestje' geven omdat ze de 'gasten' niet van elkaar af willen pakken en ongeveer elke thaise man hier heeft rasta's en 24/7 een joint in zn handen.
Jaja.. Je kan je wel voorstellen dat de sfeer hier heeeel relaxed is ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Phayam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

Indonesie!

08 Maart 2014

Chiang mai tour

26 Februari 2014

Koh sok & ko phayam

18 Februari 2014

Koh phangan

11 Februari 2014

Koh Tao
Roosje

Actief sinds 10 Jan. 2014
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 5170

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: