Bangkok!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roosje Driest - WaarBenJij.nu Bangkok!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roosje Driest - WaarBenJij.nu

Bangkok!!

Blijf op de hoogte en volg Roosje

04 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Jaja, na iets van 15 uur onderweg te zijn geweest, I arrived in Bangkok!
Na het sentimentele afscheid op schiphol haha, vertrok ik met mijn 6,5 (!!!!!) lichte backpack die weite Welt in.
Bij de vlucht naar Frankfurt kwam ik naast Zababwke te zitten. Een man die zijn familie in Ghana ging bezoeken. Na wat supergezellige gesprekken hebben gevoerd, deed ik mijn i-pod oortjes in en deed mn ogen dicht. filosofisch verzuchtte ik ''nu al mijn eerste vriend gemaak..''
helaas.. Zababwke vroeg ineens hoe oud ik was en of ie mn nummer mocht. Dan konden we als we allebei terugwaren in NL met elkaar afspreken, bjoetifol gurl. ^^
Haha van deze eerste ervaring leerde ik alweer dat je mensen dus niet al te snel moet vertrouwen.
Na mezelf 4/5 uur vermaakt te hebben in Frankfurt (dit houd in: 300 keer het hele vliegveld overlopen, bij elk restaurantje een uur in de menu kaart kijken, melige fotos van jezelf maken), op naar Bn\angkok.
Zat naast een meisje in het vliegtuig die ook alleen gaat reizen, dus was wel gezellig. Dus misschien gaan we nog wat afspreken.

Nu zit in in de lobby van mn hostel die ik helumaal zelluf heb gevonden. Heb vanaf het vliegveld de skytrain genomen. Ik kon gelukkig meteen mijn kamer in en die is super schoon.

Nu ga ik met een sri lankaanse jongen wat eten en de stad verkennen.

xxxxxxxxxxxx
p.s) dit was nog niet zo'n interessant verhaal.. die komen vast nog wel

  • 04 Februari 2014 - 08:21

    Mathilde:

    Bejoetiful gurl (wanna come party on our boat?) Roooos ik hoor t nu al: komt helemaal goed! Fijn dat je reis zo vlekkeloos is gegaan en dat je eerste hostel in ieder geval nice is! Hoop al je prachtige selfies op fb terug te zien, liefs Isabella

  • 04 Februari 2014 - 08:29

    Anne:

    Roos je gaat hier zo van genieten. Ik ben trots op je en ik weet zeker dat het goed gaat komen met jou! Xxxxxxx

  • 04 Februari 2014 - 10:40

    Iris :

    Jaaaa scheeeep je bent er! Leuk om meteen wat van je te horen ^^ heel veel plezier mop, het gaat heeelemaal goed komen! Lovee yuu

  • 04 Februari 2014 - 11:17

    Hanna:

    Hahahahaha roos wat een chill verhaal. Ben benieuwd naar alles xxxxxxxxxx

  • 04 Februari 2014 - 13:25

    Ton :

    hey roosie, harstikke gaaf dat je dit doet, enjoy yourself en t gaat zo te zien al goed met vrienden maken hehe en geen sprinkhanen eten ....

  • 06 Februari 2014 - 10:49

    Mieke:

    Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier Roosje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

Indonesie!

08 Maart 2014

Chiang mai tour

26 Februari 2014

Koh sok & ko phayam

18 Februari 2014

Koh phangan

11 Februari 2014

Koh Tao
Roosje

Actief sinds 10 Jan. 2014
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 5188

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: