Koh Tao - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roosje Driest - WaarBenJij.nu Koh Tao - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roosje Driest - WaarBenJij.nu

Koh Tao

Blijf op de hoogte en volg Roosje

11 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Yeeeyy, ik heb mijn PADI!!! (Professional Association of Diving Instructors)
Toen ik aankwam in Koh Tao had ik me meteen ingeschreven bij Easy Divers.
En na 3 dagen in de ochtend theorie (en jawel, je kreeg 'huiswerk'.. wie had gedacht dat ik huiswerk zou hebben op mijn reis) en in de middag duiken, heb ik mn open water diploma!
Het duiken is geweldig! Je waant je echt in een totaal verschillende wereld. Vandaag zijn we tot het maximum gegaan wat ik met dit duikdiploma mag doen, 18 meter! Ik heb dori (de vis van finding nemo) gezien en nemo himself!
Het is zo cool om zo lang onder water te blijven, alle vissen te zien (ben gebeten door een vis.. peinlich) en het koraal.. wauuuw het was echt een geweldige ervaring en ik hoop dat ik misschien in Vietnam opnieuw ga duiken!!
De theorieklas wat met 12 mensen maar in het water werden we opgesplitst in groepjes van 4 zodat je superveel persoonlijke aandacht krijgt. Want haha ik had er nooit echt over nagedacht maar er komt heel wat bij kijken! De laatste dag zat in zelfs alleen met Leonie (heel lief meisje uit duitsland) in een groepje omdat de andere 2 gestopt waren (whyyy?!?!) dus hadden we echt een private les.

Bij de duikschool zitten 2 accomodaties maar het kutte was dat mijn hele klas in Sauri en ik ergens anders (het was vol) dus na de les gingen zij met zn allen eten en moest ik naar mn andere acco (juul haha) waar bijna alleen maar stelletjes of wat ouderemensen zaten.
GELUKKIG kon ik gister naar sauri en whoeee WAY BETTER!
Got my own private bangalow at the beach yeahh haha. (oke oke verwacht er niet te veel van.. het is really crappy, koud water en mn bed ziet eruit alsof het elk moment kan instorten maar still... A PRIVATE BUNGALOW AT THE BEACH!

Gister ging ik met Leonie en 2 jongens van mijn duikschool uiteten. (een daarvan, heeft zijn eigen wiet-boerderij in colorado, VS, dus leuke verhalen). Daarna zijn Leonie en ik naar een Ladyboy show geweest!
Geniaal... ! de ladyboys hebben lichamen waar de meeste vrouwen jaloers op zijn (die benen! waauw) maar hun gezichten ziijn toch best wel eng. Maar dansen kunnen ze!
Het gekke is dat het ook ZO geaccepteerd word hier in Thailand. je kan zelf s kiezen op je paspoort tussen male, female of ladyboy!
Na deze 'indrukwekkende' show zijn we samen naar een feest op het strand geweest wat echt heeeeel leuk was! iedereen is zo blij, aardig, dansend met je blote voeten in het zand en in de zee.

Heb net mn ticket en hostel geboekt voor Koh Samui... FULL MOON PARTY! ben heeeeeeel benieuwd. Ongeveer iedereen die ik spreek hier in Koh Tao gaat ook naar de full moon party dus volgens mij wordt het echt een groot gekkenhuis.

Oke, het volgende verhaal is waarschijnlijk een beschrijving van de full moon party! xxx

  • 11 Februari 2014 - 09:26

    Roosje Van Driest:

    Koh Samui = Koh Pha Nang

  • 11 Februari 2014 - 17:26

    Je Tante:

    Gefeliciteerd met je Open Water diploma!!! Nu nog je Advanced, Rescue Diver en je Dive Master en dan ben je op hetzelfde level als ik ;) en rustig aan op die fulltime moon party xxx

  • 11 Februari 2014 - 17:27

    Te Tante:

    En ook nog een kus van Pop! X

  • 16 Februari 2014 - 08:41

    Natasja:

    Klinkt allemaal erg leuk wat je tot nu toe gedaan hebt. Zo te horen vermaak je je prima! Leuk ook om al die verschillende mensen tegen te komen. Leuk he koh tao. Nog n lief klein eiland en prima om te duiken en snorkelen. Koh phangan zal je zeker bevallen. Een echt hippie eiland met heel veel (buitenlandse) jongeren. Erg populair (zeker het westen) metname bij jongeren vanwege de full moon parties. Have fun! X

  • 16 Februari 2014 - 09:00

    Tom:

    Zit ff je verhalen te lezen. Wat maak je veel mee in korte tijd. Gááf. Leuk om te lezen. Pas goed op jezelf. Kus, Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

Indonesie!

08 Maart 2014

Chiang mai tour

26 Februari 2014

Koh sok & ko phayam

18 Februari 2014

Koh phangan

11 Februari 2014

Koh Tao
Roosje

Actief sinds 10 Jan. 2014
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 5176

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: