3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roosje Driest - WaarBenJij.nu 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roosje Driest - WaarBenJij.nu

3

Blijf op de hoogte en volg Roosje

06 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Na gister de hele dag alleen op stap te zijn geweest, had ik die avond wel weer zin in wat company. Er waren 3 jongen op een kaart aan het kijken waar ze gingen eten en heb gevraagd of ik meemocht. Ken (singapore), tim (uk) en marcel (de) zijn leuke jongens en was gezellig.

Vandaag ben ik met marcel meegegaan naar de thaise ambassade. Hij moet zijn visum verlengen maar hij kan dus geen engels.. Dus ik heb hem geholpen en daarna hebben we samn de dag doorgebracht.
In het duits dus.. Ik kon hém heel goed verstaan maar het zelf spreken was echt moeilijker dan ik dacht! Je verleerd het ZO snel hoooolyyy en ik moet toegeven dat ik aan het eind van de dag wel weer een beetje klaar was met al dat duitse gedoe.
We zijn oa naar het station gegaan en daar heb ik een ticket gekocht om morgenavond om 22:00 de nachttrein te nemen naar Ko Toa, een eilandje in het zuiden van thailand waar ik heel graag een duikcurcus wil doen!
Toen we op een gegeven moment in een parkje even zaten te chillen, kwamen er thaise studenten naar ons toe die ons moesten inteviewen en filmen voor het vak engels voor school. Dit was echt heel leuk want na het interview hebben we nog wat met hun gepraat over hun schoolleven en de protesten en waar ze oorspronkelijk vadaan kwamen. Dus gewoon echt wat goede interaction met de 'real people from bangkok'. :)
Om 6 hadden we afgesproken met tim en ken bij kho san road, de beroemdste backpacker straat. Alleen maar white people en totaal op toeristen gericht met 1000 dezelde winkeltjes en overal proppers die je naar binnen proberen te lokken in hun bar.
Kens' moeder is chineens en het is de 7de dag van chinese new year dus dan moet je 7 gerechten bestellen dus bij het eten zat ik proooopvol maar was wel heel lekker en heeel goedkoop!

Morgen laatste dagje bangkok! Z

  • 06 Februari 2014 - 21:48

    Poppy En Mary:

    Hallo lieve Roosje,
    Wat klinkt dat allemaal goed!
    Geniet van je laatste dagje Bangkok en dan op naar Ko Tao.
    Het duiken zal weer een nieuwe wereld voor je openen!
    Xxx Poppy en Mary

  • 07 Februari 2014 - 11:10

    Frank:

    Mooi verhaal weer........ goede reis met de trein en doe de vissen de groeten van me!
    Kus paps X

  • 09 Februari 2014 - 20:51

    Til:

    Zo leuk dat je m maar weer met iedereen chillt roos! En ja als duits-liefhebber (hehe) ben ik natuurlijk weer trots! Ben benieuwd hoe je t gaat hebben in Ko Toa(?) lol haha xxxxxx tilly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

Indonesie!

08 Maart 2014

Chiang mai tour

26 Februari 2014

Koh sok & ko phayam

18 Februari 2014

Koh phangan

11 Februari 2014

Koh Tao
Roosje

Actief sinds 10 Jan. 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 5184

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: